4 april – Spinnaren får putsning

Det blir mest blåsigt väder i Påskhelgen så vi passar på att ta på land för årligt underhåll.
Spinnaren kommer vara sjösatt igen om några dagar och nästa fisketillfälle blir lördag 11 april.
Vi kommer fiska efter plattfisk, och alla, såväl nybörjare som erfarna är välkomna.
Goda tips får du ombord, det kostar inget.
Agn kostar 80kr per person, hyra av komplett utrustning 125kr pp och biljett kostar 540kr (höjda dieselpriset, tack för det president Maniac Trump😡)
Välkomna ombord för gött fiske, gemenskap och en härlig tur på Sundet!
/Skipper🎣🎣

Kommentarer är stängda.